ara ara o kadar boş ki hayat ,boşlukları doldurmak lazım kelimelerle..

bokumda boncuk bulsam kolye yapardım..ve evet sevinirdim..

3 Kasım 2010 Çarşamba

aslala bislas bebeğim

bilmediği halde duyduğunu,anladığını sanan insan türü vardır ..ki bu tür her zaman en korktuğum türdür..kaçarım bu adamları görünce hemen..direk volta hesabı..bık bık bıkk beyin yerler..hayır sizin doğru bildiğinizi de size mundar eder bunlar ,bi zaman sonra "hakkaten acaba işin doğrusu bu mu lan?" dersin..korkunçtur bu adamlar..kimi doğru düzgün dilbilgisi bile bilmez ama bildiklerinin doğruluğunda öyle bir emindirler ki sanırsın TDK başkanı..nerden geldim bu konuya derseniz başlıktan da anlaşıldığı gibi "aslala bislas" tamamen bir yanılsamadır..yok olduğu halde bişiler anımsatan,anımsattığı şeyi  bildiğin halde "ulan demek doğrusu buydu" diye kendi kendine paranoyaya bağladığın bi durum söz konusudur..ama işte insanoğlunun motorunun arkası torba değil ki büzüp,söküp alasın o yazıyı ..

mesela kirpiğe üstüne basa basa "kiprik" diyenler vardır..bak,onlar çok sevimli tiplerdir..tatlılardır onlar..candır..ama kibrite "kirpit" dendiğinde bi tatlı su kurnazlığı hissi uyandırıyor bende..illaki herkes herşeyin doğrusunu bilemez,ama öğrenemez mi de be kardeşim..??öğrensinler !! diyorum ve gidiyorum..zira başım ağrıdı ve yerleştirilmesini yapmam gereken 250 kişi var...

şimdilik aslala bislaass bebekler ;)

Hiç yorum yok: