ara ara o kadar boş ki hayat ,boşlukları doldurmak lazım kelimelerle..

bokumda boncuk bulsam kolye yapardım..ve evet sevinirdim..

23 Ocak 2011 Pazar

havuçlu tarçınlı kek ve getirileri

sonunda bunu da yaptım.."ıssız adam"la ünlenen şu meeeeeşhuuuur havuçlu tarçınlı keki yapmaya cesaret edebildim..şu an hala fırında..olur mu olmaz mı bilemiyorum..ama denizden çıktığı kadar fırından da babam çıksa yiyenlerden olduğum için -kaldı ki babamı görsem cidden yerim,çok özledim zira :( - kek pişmemiş de olsa,yanmış  da olsa ,anlayacağınız ,her ne türlü -mamış olursa olsun YERİM !! ben yerim,zira acayip kıymetsiz bi midem vardır..hiç tat ayırt etmem,ama misafirlere yedirmeniz bi çözümünü bulmalı mıyım diye düşünüyorum kara kara...umarım ömürlerince hiç havuçlu tarçınlı kek yememişlerdir de,asıl havuçlu-tarçınlı kekin bu olduğunu yutturabilirim :)
neyse ,du bakalım gün doğmadan neler doğar..fırının saati durmadan neler durur..peeh..laf mı şimdi bu da..

Hiç yorum yok: