ara ara o kadar boş ki hayat ,boşlukları doldurmak lazım kelimelerle..

bokumda boncuk bulsam kolye yapardım..ve evet sevinirdim..

13 Ocak 2011 Perşembe

hhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

yok yok ben küçükken de böyleydim...bildiğin "oyun hırsı" ile kudururdum...oynamak için değil ama ...yenmek için..yenmediğim zaman deliriim yüzümü çizer saçımı başımı yolardım..ve yıl 2011 hala aynıyım...eskiden babamla oynadığımız okeyde yenilince babamın üstüne atlayıp yalvarırdım "bi şans daha ver bi şansss daahaaaa" diye,şimdi de  zktimin oyunu yüzünden kaybedince kocamı korkutup yerinden fırlatacak kadar saldırganlaşıyorum.bi koltuğa vurmalar bi pc'ye girişmeler bi salak saçma görsem kendimden tiksineceğim ama o an için sinir patlaması adına gerekli tepkiler...
aaaaaa..şu boktan oyunlara harcadığım hırsı ve zamanı hayatımın diğer evreleri için harcasaydım şimdi bu mu olurdum?? olmazdım tabi..kfmskm..! hade bay!

Hiç yorum yok: