ara ara o kadar boş ki hayat ,boşlukları doldurmak lazım kelimelerle..

bokumda boncuk bulsam kolye yapardım..ve evet sevinirdim..

5 Ocak 2011 Çarşamba

içim sıkılıyor bak deyim...geçen sene bu zamanlar ahlayıp vahlasaydın ve kalkıp bana deselerdi ki " umudunu yitirme"..."eyvallah" derdim ..."benim hala umudum var hacı"..
ama şimdi...
gel de "umut" de bana gel de "sabret"..."abartıyoruz,büyütüyoruz belki de" de...
deme..yemezler..
ne umudum var ne inancım...hergün yeni birşeye daha alışıyoruz,hergün biraz daha midemiz genişliyor sindirdiklerimizden..bırak arkadaş..!! "hayata bak,yaşamak güzel" bıdı bıdı cümleler uçuşuyor kulağımda..geçeceksin bunları..hayal güzel elbet,de yaşadıklarımız o kadar da güzel değil..aptal yerine konmak,herşeyi yediririm ben bu koyun sürüsüne ülküsüyle herşeyi yapabilmek...

feci sıkıldım..bilesin..!

Hiç yorum yok: